WMF Contact Grill Perfection - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF Contact Grill Perfection op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

samindra 10-03-2022

Geweldige grill!

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Wat een geweldig apparaat, een prima aanvulling in mijn keuken. Aanzetten, soort vlees of vis kiezen en het ding doet het automatisch. Verschillende gaar niveau's naar eigen wens of panini's en groenten. De kwaliteit is super, materiaal degelijk. Kan in de vaatwasser, behalve het bakje.

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Groot

svgaalen 09-03-2022

Goede grill! Zeker aan te raden

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Toen ik mijn grill uit de verpakking haalde was ik meteen onder de indruk van het design. Het ziet er stevig en mooi uit! De grill is iets aan de grote kant, wat bij mijn keuken betekende dat ik hem niet kon openen op het aanrecht waar een keukenkastje boven hing dus dat is iets om rekening mee te houden. Verder wijst het touchpad voor zich, je hebt de handleiding haast niet nodig. De automatische programma's zijn handig, ook de piepjes die hij geeft wanneer hij is voorverwarmd of wanneer hij naar de volgende stap gaat is een goede toevoeging. Het apparaat past de kooktijd aan, aan de dikte van het product wat gegrild wordt. Wat mij betreft werkte dat helemaal prima! Wat ook fijn is, is dat de grillplaten uit de grill kunnen worden verwijderd zodat hij makkelijk schoon te maken is, dat vond ik bij mijn vorige grill echt een nadeel dat dat niet kon. Ook het feit dat de onderste grillplaat een beetje gekanteld is zodat het vet mooi in het vetopvangbakje valt is fijn. De grillplaten kunnen in de vaatwasser en zijn makkelijk te verwijderen en te bevestigen. Al met al is het een zeer goede grill en ben enthousiast om meer te ontdekken over dit product.

Pluspunten

• Automatische kookprogramma's
  • Vaatwasserbestendig
  • Goede grillresultaten

Minpunten

• Formaat is aan de grote kant

Globbetrotter69 09-03-2022

Mooie grill die doet wat wordt gezegd

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Het is een mooie design grill.
Is een grote grill waar je veel op kwijt kunt.
Als de grill op temperatuur is geeft die een piep signaal.
Duurt wel even voor dat die op temperatuur is maar dan gaat het wel snel.
Je kunt uit diverse voorgeprogrammeerde functies kiezen.
Grill is snel en makkelijk schoon te maken ook mede door het feit dat de grillplaten makkelijk te demonteren is. Het vet dat vrijkomt tijdens het grillen wordt opgevangen in een opvangbakje dat je makkelijk los kunt koppelen.
Enige minpunt is dat de grill zwaar is.

Pluspunten

• Groot
  • Handig en snel in gebruik

Minpunten

• Zwaar
  • Duur

N. 09-03-2022

Grill perfectie

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Makkelijk in gebruik , duidelijke gebruiksaanwijzing, makkelijk schoon te makken, ziet er mooi uit

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Ziet er mooi uit
  • Makkelijk te bedienen
  • Grilt mooi

Minpunten

• Wel wat groot

MerlinNL 08-03-2022

WMF Profi Plus Contactgrill Perfection, gewoonweg super

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Wat een geweldig apparaat, een kind kan de was doen. Aanzetten, soort vlees of vis kiezen en het ding doet het automatisch. Zowel biefstukken naar je eigen smaak, als panini''s. De kwaliteit is super, materiaal degelijk. Kan in de vaatwasser, behalve het bakje, maar gebruiksgemak een dikke tien.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Beetje groot

c************@h********** 07-03-2022

Fijne kwaliteitsgrill

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Mooie kwaliteitsgrill. Hij is makkelijk in bediening door touchscreen. De platen zijn makkelijk te verwijderen door een knop aan de zijkant en schoon te maken in de vaatwasser. Het olie opvangbakje is makkelijk te verwijderen en ook schoon te maken in de vaatwasser.
Vlees, tosti’s en groenten zijn super te bereiden. Het vlees is heerlijk. Enige minpuntje is het gewicht. Hij is best zwaar maar straalt wel veel kwaliteit uit.

Pluspunten

• Touchscreen
  • Makkelijk de platen te verwijderen
  • Onderdelen kunnen in de vaatwasser

Minpunten

• Gewicht

S*********@g******** 07-03-2022

Top grill

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Wat een super fijne grill.
Heel simpel te bedienen.
En doet echt wat hij zegt te doen.
Geen omkijken naar.

Enige nadeel die ik tegen kwam is het korte snoer waardoor niet overal plaatsbaar id keuken

Pluspunten

• Makkelijk in bediening
  • Doet wat het zegt

Minpunten

• Kort snoer

j****************@l****** 27-02-2022

Super apparaat, mooi design

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Gisteren het pakket op kunnen halen en was wel verbaasd over de grote doos. Alles zat goed verpakt en ben meteen de gebruiksaanwijzing gaan lezen. Voor eerste gebruik goed schoonmaken en met doek insmeren met olie. Apparaat aangezet en een lekker stuk zalm gebakken. Het ging snel, makkelijk en smaakte natuurlijk heerlijk. Nu het weekend gebruiken om allerlei opties te ontdekken. Mijn kinderen willen dit weekend wel tosti's. De grillplaten zijn makkelijk schoon te maken. Echt een aanwinst voor mijn keuken met het mooie design. Inmiddels het apparaat uitgebreid kunnen testen. Het is echt een super apparaat! Tosti's, vis of vlees dit apparaat kan het allemaal aan. Met een ruime keus aan instellings variaties voor elke smaak goed in te stellen. Dus wij willen niets anders meer. Wel een groot apparaat en moet geplaatst worden op een ondergrond die goed tegen warmte kan.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • design

Minpunten

• groot apparaat, neemt veel ruimte in

Veronique 25-02-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Ik vind deze grill echt een handige hulp in de keuken.
Het vlees is gegrild zoals je het wilt ( rare, medium, goed doorbakken ), en nog lekker sappig.
Door het handige systeem dat je verschillende hoogtes kunt hebben van uw vlees, word het ook gelijk gegrild.
En de bakplaten kunnen makkelijk verwijderd zodat je deze ook snel kunt afwassen.

Ik ben fan van dit apparaat, je moet je vlees niet meer in het oog houden en is ook heel snel klaar.

Pluspunten

• Vlees, vis is lekker sappig
  • bakplaten makkelijk te verwijderen
  • snel

Minpunten

• groot
  • kort snoer

b**************@g******** 25-02-2022

Even uitproberen daarna fijn

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Sinds een paar weken in huis en al flink aan het uitproberen geweest. Het opwarmen duurt wel even maar daarna gaat het ook snel. Wat we wel gemerkt hebben is dat bij de bereiding van vis en biefstuk beter een kortere tijd kan worden gebruikt dan aangeven op het apparaat, bij medium op het apparaat was de biefstuk doorbakken, maar met wat meer uitproberen komen we toch op de goede bereiding. Al met al een fijn apparaat.

Pluspunten

• Verschillende programma's
  • Degelijk

Minpunten

• Opwarmtijd

Damatho 25-02-2022

Groot maar perfect resultaat

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Eigenlijk kocht ik de contactgrill met de bedoeling om mezelf te redden van het afwassen van aangebakken koekenpannen, maar nu maak ik er heerlijke panini's mee, biefstuk en zalm. Groenten zijn ook makkelijk te grillen.
Schoonmaken van de grill is makkelijk, de restjes die achterblijven zijn goed te verwijderen met tefflon gecoate bakplaten die direct na het spoelen kunnen worden terug geplaatst

Na de eerste grillprocedure was ik verbaasd over hoeveel vet daar werd verzameld in het opvangbakje.

Voor mij, een andere manier van grillen dan ik gewend was.

Omdat de contactgrill zich in hoogte aanpast aan elk voedsel, zijn er geen plaatsen die niet knapperig worden.

Het is wel een grote grill, maar een heel goede aanschaf.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Diverse standen
  • Snel warm

Minpunten

• Groot

Draak2910 24-02-2022
Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Mooie grill ,zware kwaliteit van mooi roestvrij staal met snelle voorgeprogrammeerde knoppen waardoor je snel iets kan klaarmaken gemakkelijk medium,rood of doorgebakken.
Het enige nadeel vindt ik het te korte snoer,

Renate 24-02-2022

werkt prima, maar is overbodig bij ons in de keuken

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Een mooi design grill met anti aanbak platen die er heel makkelijk af zijn te halen, om ze te reinigen. Makkelijk in gebruik en voor te verwarmen door de bijpassende tiptoetsen. Toch is hij voor ons wat overbodig, groot en zwaar. Hij voorziet ons niet het gemak, waar wij op hoopten. Voornamelijk dat je nagenoeg meer moet schoonmaken dan een eventuele grillpan. Voor tosti's is hij perfect, voor quesedillas is hij te zwaar. Vlees wordt netjes gebraden en smaakt ook prima.

Pluspunten

• mooi design
  • anti aanbak platen zijn makkelijk te verwijderen

Minpunten

• zwaar
  • groot

m***********@g******** 24-02-2022

Mooi apparaat wel zwaar

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Mooi apparaat, oogt professioneel. Losse vaatwasserbestendige platen. Wel erg zwaar en wat lig.

Pluspunten

• Mooi dezign
  • Goed resultaat
  • Losse platen

Minpunten

• Zwaar
  • Log

Nancy 18-02-2022

Groot apparaat

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Een groot apparaat, duurt lang voordat het warm is werkt opzicht goed maar geeft mij geen wauw factor helaas

Pluspunten

• Temperatuur inte stellen per vlees soort

Minpunten

• Groot
  • Duurt lang voor opwarmen

MaartjeM86 17-02-2022

Vlees alsof het van de bbq komt

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Wat een prachtig apparaat! En wat komt er heerlijk vlees van deze grill. Het vlees is altijd goed qua gaarheid door de automatische programma’s. In de zomer grillen wij heel vaak op een bbq, maar dit is net zo goed.

Een groot voordeel is dat je fornuis/keuken niet vies wordt van de spetters. Er spettert helemaal niets van de biefstukken af tijdens het grillen.

De grill is makkelijk schoon te maken door de grillplaten in de vaatwasser te doen of met de hand even af te wassen. Ook het lekbakje is zo schoon. Door de schuine stand druppelt het vet/vleesvocht zo in.

Enige minpunten zijn het gewicht (ik krijg hem bijna niet uit het kastje getild als hij wat hoger staat) en de afmetingen. Hij moet plat opgeborgen worden omdat je de twee platen niet vast kunt zetten. Dat is jammer, want hierdoor neemt hij veel ruimte in. Gezien zijn design heb ik nu maar besloten hem standaard op het aanrecht te laten staan.

• Degelijkheid
  • Heerlijk vlees

Minpunten

• Gewicht
  • Neemt veel ruimte in bij het opbergen

rosaatje 17-02-2022

Lekker grillen!!

Geschreven voor: WMF Contact Grill Perfection

Wauw, dat is wat ik dacht toen ik deze grill uit de doos haalde. Hij lijkt op een professioneel apparaat. Stoere look heeft hij zeker! Ik zag alle functie op het handvat en dacht eerst dat wordt even goed lezen, maar in gebruik wijst het zich van zelf. Hij heeft even nodig om op te warmen en laat dat zien doormiddels van een knipperend lampje bij de tekst pre-heating. Geeft dan duidelijk een signaal als hij klaar is voor gebruik. Ik vond het eerst wel even duren voor hij klaar was, maar het zijn zware grill platen en die moeten natuurlijk goed voorverwarmen. Dit voorverwarmen doe je met het apparaat dicht ( dat las ik dus wel later in de beschrijving ) Van een simpele tosti, tot een lekker stukje vlees, je krijgt mooie schroeirandjes van de ribbel grill platen. Ook iets dikkere producten zoals bijvoorbeeld een kipsaté lukt heel goed. Het apparaat geeft een signaal als hij een stand verder gaat, de 1e is rare, 2e medium en daarna done. Zo hou je bij hoe gaar of gegrilld je jouw eten wilt hebben. De platen zijn super antiaanbak. Wat erg fijn is in gebruik maar zeker ook met schoonmaken. Ze kunnen in de vaatwasser, maar zijn met de hand en een zachte borstel ook erg makkelijk te reinigen! Je klikt ze er makkelijk uit en weer in. Plus punten vind ik: * de vele programma's * geluid signaal bij klaar * de platen makkelijk verwijderen om te reinigen * super antiaanbak * opvang bakje voor vet dat vol loopt bij gebruik doordat hij iets schuin staat. Min punten, niet echt gevonden, misschien had het snoer ietsje langer mogen zijn en het was even wennen hoe groot het apparaat was. Maar goed, je hebt ook veel bak plaats, wat natuurlijk met een gezin wel zo makkelijk is.

Pluspunten

• veel ruimte
  • goede antiaanbak
  • wordt goed heet
  • er kan ook wat dikker voedsel op, denk aan sate's

Minpunten

• tip toetsen niet aanraken tijdens bereiding
  • vrij groot